Sovmorgon

Sov till 11:30 idag och vaknade i lätt panik. Men vad ska man förvänta sig när man är uppe till 03:00. Samtidigt. Kom igen. Sovmorgon. Det måste man ju få ta ibland. Eller hur? 🙂

Födelsedagsfika hos Pias svägerska och köttbullar, potatismos, lingonsylt och hemgjord brunsås till middag.

När maten väl lagt sig så tog jag med mig Trulls ut på en stavgång/stavlöpningsrunda. Stannade på en äng och gjorde diverse benövningar. Måste försöka vidareutveckla mina övningar jag gör när jag är ute så där. Lite enformigt blir det.

Ja just det! När jag var där ute i skogen med min pannlampa så hittade jag inte igen trädet jag brukar umgås med. Jag undrar om någon tagit reda på det eller om någon har sett mig och bestämt sig för att jävlas med mig och lagt det på någon annan plats. Jag kanske hittar igen det imorgon när det är dagsljus.

När vi kom hem igen så var det dags att göra ommöbleringen som vi länge har funderat på. Att helt enkelt byta plats på sovrum och datorrum. Det blev riktigt bra.

Några bilder jag lyckades ta på samt dagens Runkeeper 🙂

Lämna en kommentar